marți, 30 martie 2010

oamenilor frumosi din viata mea......

aseara inainte sa adorm imi tot veneau in minte lucruri pe care simt ca trebuie sa le spun....am o multime...si le uit pana a doua zi....d`asta m am hotarat in mod oficial sa scriu zilnic....indiferent de...
ieri am avut o stare nasoala toata ziua....am lenevit si m am uitat la "farmece"......mi am dat seama de un lucru mega important...am si eu un inger pazitor!!!!!!!!! si da, e vb de tine scumpa mea eca....cel mai gorgeous om pe care as fi putut sa l intalnesc!!!! iarta ma.....!!!!!!! in mod publoic pt ca nu ti am accordat timp in ultima vreme...pt ca n am rasp la telefon.....pt ca am lasat lucrurile care ma afecteaza pe mine sa copleseasca si prietenia noastra....si cu toate astea azi te ai purtat exemplar!!!!!!putin spus!!!!! esti un inger si vreau sa afle toata lumea asta......te iubesc sister mult de tot.....

PS promit sa nu mi pun nunta in aceeasi zi cu a ta:P:P:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu