miercuri, 30 iunie 2010

ZI PLOIOASA....STRANUTURI.....CAFEA...CIPRIAN


AM RACIT...a mia oara pe anul asta....ropote de aplauze...ce sa fac daca nu suport tzoalele groase??:( scriu acum pt ca aveam nevoie de un motiv ca sa intrerup munca:)))....incepusera sa mi fuga okii pe ecran intre atatea numere de telefon , adrese si locatii.....muncim pe banci si eu si colegii ( unul mai mult se joaca....:))))...stie el care dar nu aveam cum sa ne suparam pe el...e cel mai micutz dintre toti)

nici macar nu mi am terminat cafeaua?!? n am fumat decat o tigara si aia pe jumate...deh eram prea adormita.....ascult obsesiv selfish love:))

mido a luat o cu capu si el....auzi e vecina geloasa pe mine...cum e posibil?:))))) am povestit aseara si cu pierre ...e acelasi.....minunat...ma intreb daca nu cumva multi oameni sunt vitregiti de calitati doar pt ca doamne doamne i a dat lui cu surplus?c est plus que possible ..cum ar zice el.

n am apucat sa ma vad cu eca ieri cu toate ca i am promis...sorry angel:(....pt ca am bezmeticit printr o cafenea incercand sa ne punem planurile cap la cap. diseara cred ca ma duc in fratelli s o vad pe vecina:)))) o sa ma distrez copios:)))))

ma doare capul infiorator!!!!

iar scriu haotic...si ce daca, e blogu` meu pot sa scriu cum vreau eu:))))) si asa o fac rar macar s o fac cum trebuie:))))) bloguuuuuuu!!!!!!!!!!!:)))))completarea e pt ema:)))))))

CIPRIAN e un tip gorgeous.......gandeste, analizeaza ca mine:D.....e smart rau !!! e si handsome pe deasupra!!!! cat ma bucur cand vad oameni genul lui :X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu