joi, 1 iulie 2010

ROMANIA -GRECIA- ROMANIA....


sunt revoltata ....pana acum zece minute am crezut ca nu mi s a luat inca de romania...totalmente....acum o sa tip in gura mare ce tara de 2 lei avem!!!! am sunat la o "x" universitate 3 sferturi de ora pana sa faca cineva un pas spre a raspunde blestematului de apel. aveam o intrebare deloc dificila....mi au facut legatura de enspe ori de la o sectie la alta intr un final ajungand la central ( nawaf se intoarce in romania si vrea sa se inscrie la facultate...nu i a placut medicina...nici nu avea cum sa i placa...el e prea sensibil pentru o disectie) .intreb " nu va suparati, universitatea dvs accepta si cetateni straini pt scolarizare??" raspuns.....: NU STIU DOMNISOARA!!!!!! cel mai probabil la acel capat al firului era secretara sefa.....rusine!!!!!. o sa revin intr o zi cu un afis lipit pe una din usile acestei facultati....un oarecare anunt nu extrem de important dar care continea cu mandrie nu mai putin de 3 greseli de ortografie. si te mai intrebi care i treaba domne cu oxfordu` asta?:))))))) ....gata back..m a sunat ema..hmmm doarme mai mult decat mine and that s not fair at all:)))))

am avut o surpriza imensa azi noapte....am descoperit ca un bun prieten de al meu...grec... este la randul sau foarte bun prieten cu martakis....mi a aratat si poze drept dovada. gata plec in grecia!!! trebuie:)))) o sa va arat si poza ca sa vedeti de ce lesin de fiecare data :))))))). cel in alb e markos....si celalalt.......eeeee........

n am mai iesit din casa aseara...era urat, ploua...ce i drept si fratelli ma tenta cu "vecina" cu tot dar nu merita efortul:)))))

in weekend o sa ma plictisesc de moarte ! ema e in program de nunti , botezuri, parastase! eca cel mai probabil va munci ( lucru pe care atat eu cat si edi il vom face de acasa), jaqueline e amorezata pana peste urechi, rares s a babacit de tot si nu mai iese din casa...minodora e prae departe:)))))......marce si a tras cuplu...dana e iar batuta de gagicasu...mido are examene si mai e si" vecina"...sambata trebuie sa ma vad cu un crai de ghinda verde cum zice indira, asta doar daca n o avea si el vecine neajutorate:)))

nawaf mi a marturisit aseara ca a avut 10 000 de relatii dupa mine dar inca ma iubeste...dupa discutia asta n am prea dormit. de fapt oricum n as fi dormit...aveam precedentul cu ciprian. si mai ziceam de mine ca s cerebrala...ma ia rasu`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu