vineri, 11 martie 2011

CADOURI, SOARE...MARTIE..PUTIN SI DIN FEBRUARIE

a venit 1 martie...a trecut...a venit si 8...a trecut si el!!!! a se citi "bine ca a trecut"!!!! ma gandesc la ce mi doream acuum ceva multi ani de la fiecare inceput de primavara. imi doream sa termin tezele si sa primesc un martisor de plastic de la vali...baiatul de la VIII G. era blond si avea ochii albastri:))) total atipic pentru gusturile mele. am primit 4 ani la rand martisor de la el si flori de 8 martie....nu ne am combinat niciodata si nici nu l am luat de sot asa cum speram eu:)))). ne am rezumat la a ne saruta ( not frech kiss!!!) la cate o chermeza cu cola ,baloane si andre.

in liceu imi doream altceva...progresul era evident...imi doream posete...inele cu fluturi si esarfa alba hermes...le am primit pe toate...de la acelasi om:))) in ultimul an de mi am dorit sa scap cumva de omul care mi cumparase toate aceste chestii. si am scapat....dupa intreaga insiruire v ati putea gandi ca am primit tot ce mi am dorit de a lungul anilor.

acum imi doresc altceva...stabilitate,afectiune...un om cu care sa mi mananc omleta in diminetile tarzii de weekend. am primit si asta....mai putin partea cu omleta pe care speram sa o rezolvam curand. nu mi doresc bomboane de ciocolata...si nici flori rupte ambalate penibil in "nailon" argintiu. nu mi plac boschetii si nu mi vor placea vreodata. imi ocupa spatiu in casa...petalele cad si nu are cine sa le adune:))))sa zicem poate o floare la ghiveci ...macar pe aia o s o ude mama.
nu inteleg de ce avem nevoie de sarbatori articifiale duse la extrem. pai avem...ca deh e 14 februarie...are si el un motiv sa ti cumpere o pereche de chiloti...in cazul fericit chilotii vor fi jolidon:))))sau vreun maimutoi de plus pe care l gaseste la reduceri...conform reclamei..ia ti cea mai beton trusa de scule si ti vor ramene bani petru ursuletul ei:)))) el se va gandi 7 ani la corvoada ce l asteapta..isi va suna prietenii: "cumetre, ce i iei gagica ti de 8 martie?? ca eu habar n am" se va tot consulta...cu un alt necunoscator ...si ghici...va ajunge la concluzia initiala...ceva orice...numai sa fie. posibil va alege o perna rosie in forma de inima. da, exact acceasi perna pe care o are si prietena ta si prietena prietenei si verisoara prietenei...si ....toata lumea. si ca sa ti arati recunostiita vei poza perna si vei posta poza pe facebook cu un te iubesc la coment. fetelor....nu i mai obligati indirect sa va cadoriseasca. lasati l pe el sa aleaga un alt moment. cele mai placute cadouri sunt cele ...no reason.

asa ca prefer sa primesc respectul lui day by day... insotit de un zambet adorabil de soricel!

P.S. stiu ca soarecii nu zambesc:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu