sâmbătă, 5 martie 2011

pijamale roz si dinamo

abia m am trezit..nu singura ci cu ajutorul ioanei...visam ceva..nu mi mai amintesc ce...insa m am trezit bine. rar...foarte rar am eu parte de genul asta de treziri. azi noapte am baut vodka am palavragit si am ras...m am ciondanit putin cu antonio...futu i meciul sa i fut:)))...il iubesc...deh...pot sa i reprosez ceva??poate doar ca are prea multa grija de steagul ala>>cum mama dracu` sa fiu geloasa pe un steag? dah...dinamo e cea mai mare amenintare pt mine:))) cat de hilar suna :)) in loc sa ma tem de blonde cu cracii pana-n gat ...eu ma tem de dinamo...un fel de -a spune:))) s a intors cu spatele la mine. nu mi dau seama daca e o aroganta inconstienta sau doar il enerveaza tacanitul tastelor. l as musca de ureche ....

intre fumul de tigara si mirosul de cafea inspir asa un iz de primavara...e prima zi insorita si am genul ala de feeling cum ca mi as dori sa opresc timpul. sa l pun pe pauza !!!acum!!!aici!!!sa raman vesnic imbracata intr o pijama roz ( de culoarea aspiratiilor mele) ...cu laptopul in brate..si cel mai important...langa el. am facut dragoste inainte sa dormim..si mi a zis o gramada de cuvinte frumoase. probabil ca asta i motivul real pentru care m am trezit atat de bine.

azi am chef sa ma plimb in parc sa mananc vata de zahar si sa mi fac planuri. azi am pofta de viata. azi am chef sa i dau dracului pe toti cei care ma calca pe nervi. azi am chef sa ma plimb cu bicicleta si sa i arat cat de mult il iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu