joi, 27 august 2009

AL DRACU` PARADOX.....

........o huiduim pe madonna si l aclamam pe guta......

da, am fost la concert si ma declar pe deplin multumita.....cred ca s cam singurul exponent al acestei categorii, din nefericire. a fost un show pe cinste....o diva care s a miscat formidabil....o voce la fel de buna ca intotdeauna...o prezenta scenica inconfundabila.....grosso modo...un mare bravo!!!

consternata insa de multimea care dupa cele aproximativ 15 minute de intarziere huiduia copios.....am simtit asa un iz de stadion in plin derby.....dar ma intreb eu in ipotetica situatie in care X meci s ar fi intrerupt din X considerent , la fel de nerabdatori ar fi fost spectatorii???la fel si ar fi bagat domnitele doua degetele in guritza pentru a executa un fluierat " de cartier"?

am auzit tot soiul de replici incepand cu "hai fah misca-te odata ca n am dat banii degeaba" si sfarsind cu "da te in mata ai vebnit sa te lingi cu femeiloe pe scena". mai tare a fost un tipat din spatele meu "adopta i tu fah daca ti plac asa mult" atac direct la replica divei "we should respect and love them as well", referire la situatia discriminatoare a rromilor . si acum ma gandesc eu cu ultimii neuroni neinvadati de praful din izvor....guta, salam, minune sau mai stiu eu care...ce nationalitate au????and we do fuckin` love them de indata ce i ingropam in bani prin locatii culturale gen million (n am fost....dar am auzit de el):)))))

CE S A AUZIT ERA MUZICA UCRAINIANA!!!!!!!!!! ma simt nevoita sa explic pentru miile de suparati...."ne a facut madonna tigani"....pai da, suntem al naibii de tigani...ne am purtat urat pe gazon...am tipat, am fluierat, am huiduit, am scuipat seminte, am varsat bere pe vecinul din fata...asta numesc eu "tiganie "adevarata!

eceptand probele tehnice firesti de altfel oricarui eveniment de mare anvergura....singurul minus ( mare si el) pe care eu l am sesizat e faptul ca organizatorii ne au cam plasat putin prin africa :)))).....rula la un mom dat o harta in sptele divei....scria mare BUKURESST...nu eram acolo ce i drept...chiar putin mai departe pe alt continent....insa deh.....nu poate fi totul perfect.

PS SHE ROCKS!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu