luni, 10 august 2009

romania 2009...same shit ....

bag de seama ca am gandit prea dur....fratilor hai sa ne revenim....s a nimerit sa colind mult in ultima perioada. am gasit un litoral romanesc deplorabil si asta e deprimant. nemuritoarele cutii de bere pe plaja...urmele clare ale trecerii poporului salbatic. caci in esenta asta suntem. ne cazam la rex dar scuipam seminte fix in fata hotelului, mergem seara in bamboo sau mai nou crush( ai mei prieteni stiu de ce:)) si stingem tigara , in mod firesc cu tocul pantofiorului gucci nou cumparat, fix la intarea clubului, cautam cea mai de fitza plaja ca deh doar nu ne am luat ultimul racnet de costum de baie si tocmai acum sa nu l vada toata populatia planetei iar cand ne ridicam de pe sezlong ascundem gentil cu piciorusul hartia de la inghetata de mai devreme in nisip....suntem balcanici:)))) sincer, voua chiar vi se pare ok? stiu ca nu s singura care observa ca ceva merge prost.....asta e peisajul general.....adaugand bineinteles o Mamaia plina ochi de aur, purtat ostentativ pe piei bronzate de la natura , in cele mai variate forme...n as intra in detalii:)))):)))....un vesnic galben si un etern mov domnind pe hainutzele pirandelor :)))....un aer total de balci ceausist (n am nimik cu regimul ca sa nu fiu gresit inteleasa)... baxuri de coca cola zacand temeinic ascunse in spatele instalatiei (si asta deloc sigura) Omidei. cum mai nu stiti ce i aia???? celebra omida care ne a incantat copilaria....numai ca si acum dupa 20 de ani e aceeasi, scartaie din toate incheieturile, vopseaua a sarit probabil de vreo 10 ani.....asta i romanica

si noua ne place.......mult.....mergem an de an si ne bucuram de concedii pline de iz de mucegai din restaurantele de pe plaja.....

n as spune ca n alta parte e mai bine....costinestiu` duduie de cocalari ....in vama de bine ce intri te abordeaza niste tipi in uniforma care cateva minute mai tarziu iti vor fi analizat fiecare centimetru de piele in cautare de intepaturi dubioase......
oricum e de bine......avem kudos...avem bamboo.....avem Q7......avem clase putine.....avem femei frumoase folosite accesoriu pt cate vreun tataie

si parca dupa toate asta asa mi pare rau de vorbele astea :"doar tu ma ntrebi tacuta mea chitara, de ce ma ntorc aici in fiecare vara"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu