luni, 10 august 2009

PUNCT!!!!

* Ma iubesti? Ai ce...
* Ma respecti? Si eu...
* Ma invidiezi? Ai de ce...
* Ma barfesti? N'ai decat...
* Regreti k m'ai cunoscut? Mi se rupe inima...
* Indrazneata? Dak tu esti pampalau...
* Incapatanata? Pana peste masura...
* Nemultumita? Intotdeauna...
* Te`am insultat? Foarte bine , meritai...
* Ai zis ce`ai vrut? O sa ascultzi si ce nu vrei...
* Ca sa te multzumesc? N`o sa ma schimb...
* Ti`am mai zis k te iubesc? Am fost sincera...
* Rea? Cu cine merita...
* Sincera? Da ,oricat de dur ar fi adevarul...
* Bunul meu simt? Depinde de al tau...
* Urata? Nici la prima ora a diminetii...
* Indragostita? In fiecare zi...
* Copilaroasa? depinde...
* Impunatoare? Pt k stiu ce vreau...
* Devotata? Pt k stiu sa'mi mentin prietenii...
* Vrei sa`mi devii prieten? Demonstreaza`mi k meriti...
* Indiferenta? Daca nu ma interesezi...
* Te urasc? Mi`ai dat motive...
* Parsiva? Datorita unora dintre voi...
* * * Un sfat? Nu te mai lua de viatza mea :)

....vei intelege cand vei citi.....sunt related:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu