miercuri, 12 ianuarie 2011

why to walk when u can fly???

incerc sa ma ridic in capul oaselor..ma simt ingrozitor de obosita. am schimbta apa in cada de 4 ori pana acum...incerc sa trec in revista ultimele zile si parca nu mi par reale. niste zile de doi bani care mi au adus ceva ce de mult pierdusem. stiu ca e ilogic ce zic....acelasi ritm infernal ..nopti pierdute...rochii si machiaj...zeci de pahare de cola si multa cafea....dantuiala...povesti...vieti...oameni. ...asta fac zilnic...si mai fac ceva...invat ...din tot cate ceva.

am amanat biletul de grecia ( cu injuraturile de rigoare)
am vesti bune si vesti proaste ....
am din nou la cine si la ce sa ma gandesc si asta ma face extra fericita...semn ca ma recuperez...ca mi pot arunca armura de scorpie ....sunt intr o stare de confort psihic cum de mult....de foarte mult nu s a mai intamplat. tot c3 pot sa sper e ca mirajul nu va disparea as always....

un lucru e cert.....da! ;)

si daca tot am zis de bine...ma simt nevoita sa zic si de rau...cred ca pierd...sufleteste vorbind...un om la care tin enorm si nu inteleg de ce? urasc din tot sufletul situatiile in care stiu ca pierd teren...fara sa stiu cauza...fara sa pot ameliora. mi e asa dor de el:(..mi e dor de prietenia noastra ciudata..mi e dor sa radem impreuna si sa gatim:(...ma enervez acum cand scriu atat de tare, incat il voi trage de urechi sau il voi spanzura cu esarfa lui hermes cand il voi vedea:(
gotta go...mai aveam mult de pov dar in semsul in care in 6 ore am reusit doar sa mi beau o cafea...sa fumez o ttigara si sa lenevesc in cada...e cam greu sa cred...ca intr o ora voi reusi sa ma imbrac:))))

c ya later

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu