duminică, 16 ianuarie 2011

asul din maneca

jucam carti..de fapt se joaca fara mine.... azi a fost o zi ingrozitoare.tensiunile acumulate au transformat un moment firesc intyr o bomba cu ceas. in stilul caracteristic:))))incerc sa nu ma gandesc la cate s au spus...n ar fi prima data. am un milion de ganduri si de planuri!! el e langa mine zambitor si dulce ca de obicei. i am facut manichiura si planuim sa vedem roma impreuna. nu stiu ce mai planuieste el in schimb dar mintea mea e un huge mary-go-round....this time in sensul bun.

he makes me soooo happy.poarta un pulovar gri , rontaie sticksuri si mi e atat de drag incat imi vine sa l musc de obraz:P....joaca cu atat patos si ma face sa zambesc ...are un stil al lui...aparte. un paradox pe care sunt sigura ca l voi iubi mai mult decat pe oricare alt precedent. se uita pe sub ochelari pt ca stie ca mi place.

i am aratat ultima postare si mi a zis ca e fericit...... imi doresc sa l fac fericit every day. poate nu s the best choice for him dar mi am promis mie ca nu l voi dezamagi ever.

azi am constientizat ceva....chiar e ultima chestie la care ma gandesc inainte de somn...si primul lucru care mi vine in minte cand ma trezesc.

chiar si apocalipsa mi se va parea o joaca...langa el!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu