joi, 17 februarie 2011

to kalokairi mou....

mi e asa dor de vara!!!!!stau cocotata in varful patului cu pilota pana la nas ascult de cel putin o ora to kalokairi mou. zice el...u ll always be my summer...cam asa ceva gandec si eu acum. da, stiu ,n am mai scirs de mult...am o gramada de povestit si le voi insira haotic.ce am facut in ultima vreme?? ohoo...pai multe...si m am maritat ..intr un sens ludic...cu nasii lannga...silviu caruia i tremura foaia in mana...., un sot cu peruca roz si ochelari de soare si o diploma rosie plina de inimi pe care scrie ANDREEA & ANTORIO (n.r. ANTONIO) . Si dupa am avut parte de un exceptional desert rain.....seara in esenta a fost mai mult decat m as fi asteptat ...iar peisajul in ansamblu greu de imaginat...cat de batjocoritor s a jucat dumnezeu cu noi??? ma maritam...chiar si in joaca sub ochii celui cu care in urma cu 4 ani...pe acceasi data..incepeam ceea ce am numit eu the greatest love of all....si acum schimb....the greatest love of all pana la antonio....pe el il iubesc altfel....departe de a fi un semntiment banal...langa el am senzatia ca e firesc sa fiu...ca sunt acolo de o vesnicie si voi ramane o vesnicie.

ciudat e ca eu ....EU..imi fac planuri de viitor...cu el...eu care credeam ca n ai nevoie de o alta persoana ca sa fi fericit....ca independenta e cel mai pretios lucru...ca prefer sa dorm singura si sa mi fie frig..decat sa mi sforaie cineva in ureche ( probabil ca nu suna tocmai metaforic dar asa se vrea a fi). mi se face dor de el si acum cand scriu...de meclisoara lui de copil dulce..si de buzele roz:))))...va citi si ma va injura :)))))) am promis ca voi invata sa gatesc vita cu piper verde....detaliul asta l am aflat aseara la coada la cinema:))).. pot invata orice...daca l am pe el...totul mi se va parea o joaca!

anca e din nou fericita cu al ei...si nu si mai ridica semne de intrebare. are pe blog o postare dubios de dulcegaroasa pentru cum o stiu eu pe ea...deh...scuzabil...il iubeste. constat ca inteleg acum si eu.....si rad....

am vorbit ieri cu alexandros....lucru pe care nu l am mai facut de o mie de ani...de fapt nu...circa 2 luni...dar mie tot o mie de ani mi se par...chiar imi lipseste sa l aud zilnic la telefon si sa ma trezeasca cu mesaje la 3 dimineata. nu inteleg de ce sfarsesc prieteniile asa...acum nu poti nici maccar sa ti comanzi mancare fara sfatul celuilalt...si maine abia daca l mai suni...no reaason....this is the way....si ma enerveaza la culme...eu tin la oameni...in modul meu copilaresc...posesiv si nebun. dar tin ...asta iimportant. cred ca la fel l am pierdut si pe yunus pe undeva pe drum......

de eca ce sa mai zic....atitudinea ei ma doare cel ami mult.....e alta.....

ralph are un tricou nou nout....albastru :)))) nu prea se potriveste cu blanita lui...dar asta e....decat gol mai bine asa:)))))))))

ma doare putin gatul si iinca sunt blocata din cauza coloanei..asta insemana ca nu voi mereg diseara in gaia...si nici tocuri nu voi purta prea curand...oare s semne ale varstei?:)))

azi noapte am visat spiridusi:))))) erau asa uratei...si aveau pielea verde..bleah...daca asa arata si in realitate ...nu vreau sa i intalnesc:)))))



e 2:30...trebuia sa fiu la club de mult si inca lenevesc...nici macar o cafea n am baut..las ca beau cu el mai tarziu..sigur ca avea un gust mult mai bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu