duminică, 15 august 2010

asta i dovada postului precedent


gata...m am intors in bucuresti...inca ma simt ca dracu...dar nu puteam sa fiu din nou o mama denaturata si sa mi las animalutele singurele .

speram sa suni sambata asa cum ai promis...de fapt ...stiam ca n o vei face...tre sa inteleg cumva, candva ca nu mai sunt pe primul plan....ca te iubescurile pe care mi le zici sunt probabil mai mult reminiscente ale vremurilor petrecute impreuna. stiam ca va fi asa...nu ti am spus pt ca nu era deloc fair. stiam ca dincolo de zilele acelea totul va reveni la normal....sau ....anormal....stiam ca nu te voi mai tine de mana...stiam ca nu ti voi mai simti respiratia pe spate atunci cand ma imbratisezi. imi vine sa plang. but big girls dont cry!!!!!!! toata lumea mea e intoarsa cu susul in jos....acum ...dupa atata vreme in care m am straduit ( crezand) sa o reasez.

sa stii ca am purtat cerceii ....
sa stii ca mi lipsesti.....
sa stii ca azi mi am baut cafeaua plangand.....

nu ti spun asta cu un motiv....o spun....si gata.....

ma gandeam azi ca se apropie ziua mea...vezi...si te mai intrebai candva de ce o urasc.....

i am facut creierii varza ecai....ma mir cum de mai are rabdare.
si ea....relatie imposibila....si e asa minunata.....e una din putinele persoane care merita.....mult...
that s life....deloc cinstita!!!! ai...pierzi....regreti....uiti simplu ( pt cei mai norocosi )...sau uiti sa mai traiesti......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu