vineri, 13 august 2010

si animalele pedaleaza......


am zi de zi confirmarea faptului ca suntem din ce in ce mai departe de civilizatie. problema e ca nu mi mai pasa.....nu e vorba de obisnuinta....insa, imi dau seama ca n o sa vina primavara daca arunc eu prima floare. trist ca mi pierd spiritul civico- revolutionar. trist ca idiotenia nu ma mai intriga ca odinioara.

am fost aseara cu eca sa respiram picul ala de aer din parc. ne am luat si doua biciclete. in spatele nostru se aflau doi domni prezentabili:)))) ma rog, exagerez...:)))) si au luat biciclete asa cum era firesc...asta dupa o serie copioasa de injuraturi care priveau atat organele sexuale aflate in proprietate:)))...cat si arborele genealogic ala firavului baiat de la ghiseu.

unul dintre ei repeta obsesiv "vai ce barbat bine sunt"!!!!!!....a realizat 15 minute mai tarziu ca nici o purtatoare de cercei din zona nu fusese cu nimik impresionata. ma tot iintreb unde le e limita????

am suportat cu stoicism calvarul din spatele meu vreo jumatate de ora....si sper sa nu i mai vad niciodata....specimene de genul astora imi provoaca greata. nimic nu i imposibil , asta i clar...mai ales aici in amalgamul asta de soiuri de oameni....unde valorile sunt reduse la nul.....unde mitocania e la loc de cinste....si unde porcii inca pedaleaza in voie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu