sâmbătă, 14 august 2010

KLABAX

stau pironita in pat cu laptopul in brate, un maldar de servetele picaturile nazale si sprayul de tantum .ma incearca subtil o senzatie de vertij. din cauza ta am racit:)))) m ai pus la mare sa fac dus cu apa rece. sper ca o sa te simti intr atat de vinovat incat o sa ma iubesti imposibil si de nesuportat toata viata doar doar sa se compenseze.....vorbesc prostii si nu i de la febra. am din nou genul de zi in care simt ca pierd.....sau ca am pierdut.

am recitit in ultima ora de cinspe ori partea cu ¨un inger coborat pe pamant¨incerc sa inteleg ce se intampla. imi vin in minte imagini serii, serii ca intr un film ....alb negru de data asta! sima intreb oare cum e mai normal? sa dai iubire pe fericire? sau invers? problema e ca fericirea nu mi e de ajuns...si daca aleg iubirea nu presupun ca voi fi linistita ; de departe cea mai grea decizie de pana acum. e ca si cum as alege intre ciocolata amara si cea cu menta. groaznic...

nici nu vreau sa ma uit in oglinda ...arat teribil. vad niste varfuri de brad dincolo de balcon. e frumos la munte. ma refac.....macar nu i asa cald....ca n suflet oricum e rece!!!

am vb cu alex ieri .....ciudat se poarta...de o incapatanare legendara. il admir pana la urma ...fie ca el fie deloc. plauzibil......

jeez abia respir fara porcaria de spray. ai mei prieteni sunt la mare ...danseaza salsa....altii cu mine aici, umbla de bezmetici pe munti; bravo lor! inca mai au energie! eca e singura mititica in bucuresti...lucreaza si mi e un dor de ea

mama mi a zis ca am impresii gresite....ca zbier la ea fara noima si motiv.....ma gandesc daca nu cumva caut vinovati pt starea mea de spirit; si daca i asa sunt o vaca sinistra ; n am putut s o contrazic ....

david e un dulce.....tre sa i multumesc p asta....tot insista sa ajung la milano. mi a promis ca mi face cafeaua si mi gateste. cunosc oameni misto si s norocoasa.

diseara e fashion show....sper sa mi revin

asta mic m a disperat cu jocul cu pestii ..o s o iau razna cu el...deh tre sa aiba un viciu:)))) doar e fratimiu....nebio ce i drept:))))))

tre sa merg la masa...o sa mi indes o supa pe gat...cica e buna cand esti bolnavior

abia ast sa ajung la atena. mi am gasit niste vechi prieteni acolo de care mi era asa putin dor:p si de paulis asemenea....




e ora de kablax:))))))))))))))

mi am amanat plecarea pana luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu