luni, 30 august 2010

ganduri scrise intr un balcon atenian......

am adormit putin pe canapea si am visat....n are rost sa ti detaliez...catelul asta adorabil a dormit la mine in brate ca un om mare....imi e asa de dragg ca l pup tot timpul....l as lua la mine acasa dar sigur nu s ar intelege cu celelalte animalute....

ma simt atat de rau incat imi vine sa plang...ba nu...imi vine sa tip la toti astia de jos care se plimba cand in sus cand in jos....postarea asta e nefinalizata de 2 saptamani...am intepenit pe scaunul asta...dar nu intru in casa......am un bot cat casa poporului....imi lipsesti groaznic...aproape imposibil de suportat senzatia....de 2 saptamani frec duda in atena....plaja...mare....cluburi...muzica....fun...poze...mortii masii pe scurt incerc sa ma inveselesc

sa ti mai spun ceva?? azi mergem la karaoke....cum dracu sa nu ma dau cu capu de pereti?????

azi mi e frica.....stiam ca va venni momentul in care nu vor mai depinde lucrurile doar de mine.....azi am o alegere de facut....poate poate daca ma chinui putin o aman pana poimaine...mi e frica de lesin...stiu ca daca zic da, cel mai probabil nu te voi mai vedea vreodata.

parca am luat o razna de cateva zile....am povestit tuturor de aici o multime de lucruri despre tine ...au vazuut poze...si mi dau seama ca in afara de mama esti singura constanta din viata mea.....


am crezut ca mediul joaca cea mai mare carte...pe dracu ...mintea mea bolnava e singurul element din ecuatie care trebuie putinel modificat.

ce ma omoara step by step e comportamentul lui....de ce mama dracului trebuie sa fie perfect??????...de ce trebuie sa mi ieerte toate scaparile?????de ce si doreste o viata langa mine.......cand......

rahatul asta de viata se complica minut cu minut....imi vine sa fut una in televizoru asta care "vorbeste" doar greceste!!!!!!! ma tot gandesc ce faci tu si amestec psihotic cu lingurita in bolul cu inghetata.... TAKE ME BACK TO THAT TIME!!!!!!! ....aveam mai multi neuroni...mai putine riduri ..si eram fericita....

o sa aman momentul deciziilor cat pot de mult....cainele asta se holbeaza la mine teribil...probabil el intelege prin ce trec.d asta imi vine sa l pup de o mie de ori....ma rog.... de 999 pt ca mi a ros sandalele, agrafa roz si costumul de baie.

ma gandesc acum ce ipocrita sunt cateodata...dau sfaturi si tocmai eu nu le aplic ca teorii de viata....data viitoaare o sa mi dau un pumn in cap....sa mi amintesc ca gresesc....sau o s o rog pe eca sa si manifeste parerea in aceasta directie.....parerea ei are aceeasi statoricie ca teoria relativitatii.....

ciprian canta JUST DONT GIVE UP.....it s better to see...baby ur beautiful...asta e ceea ce aud eu de la ceva pereti distanta.

mi am amintit ca mai sunt clatite...o sa ma indop de clatite dulci pana o sa mor...cu toate ca nu cred ca se moare din asta....

gataaaaa!!!!!stiu!!!! o sa ti fac o lume de clatite in forma de inimioara si cascaval pane...poate asa o sa vezi cat te iubesc..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu