joi, 5 august 2010

BRONZ PESTE MASURA ;))))))))

dap......m am bronzat ingrozitor:)))) cu toate lotiunile si cremele pe care le am fol pielicica mea arata acum ca o catifea....rosie insa:)))) tragic....piele rosie....fara rochite cateva zile bune...pana cand oribila culoare se va transforma intr un aramiu de exceptie:)))))) am golit al enspelea pahar de limonada....e al naibii de cald in bucuresti...si nu mi gasesc locul

au fost zile pline....am iesit, ne am distrat, am batut sute de km in interes de serviciu:))))))))

imi planuiesc vacanta la atena ....si mi planuiesc viitorul...sper sa mi iasa macar una din doua:)))))
prietenii mei s au impacat...

mi e tare dor de eca, nu ne am mai vz de zile bune
n am ajuns la meciurile de rugby asa cum mi as fi dorit....n am ajuns nici in soho si cred ca nici n o sa mai ajung:)))) eca o sa mi dea un pupic mare si apasat pt asta
vreau un buldog francez cu toate ca o sa mi l dea de cap mama:)))) eu iau animalele si ei in revin sarcinile de ingrijire...

mi e tare somn...mai povestim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu