luni, 16 august 2010

MOTHER NATURE IS GAY!!!!!!



de azi incolo o sa va tot istorisesc despre cum e sa traiesti in lumea gay fara macar sa faci parte din ea.o parere sper eu obiectiva despre un subiect tabu.

la inceput a fost o intamplare...cel mai bun prieten al meu din acea vreme era gay. nu mi a spus o direct niciodata dar nici nu a fost nevoie...stiam insa priveam cu suspiciunea unui novice. nu discutam...nu impartaseam pareri....eu stiam si taceam....el stia ca stiu si tacea la randul lui....destul de jenant....abia la vreo 2 ani dupa am inceput sa inteleg fenomenul. am cunoscut pe rand actualii...care se transformau in fosti ....actualii fostilor....fostii fostilor si tot asa.....m am ales acum cu cativa prieteni foarte buni .....si o multime ( realmente) de amici de club. ceea ce odata parea de neimaginat este acum un must. imi vine asa firesc lumea asta ca si spalatul pe dinti de dimineata....

am frecventat toate cluburile de profil din bucuresti si nu numai si marturisesc sincer ca fiecare in parte reprezinta un mediu in care tu individul open te vei simti mereu detasat si liber....cand zic open....nu includ si pe masculii feroce care nu merg " de frica" , gay ii care nu si accepta conditia doar de dragul imaginii si femeile frustrate care nu inteleg de ce exista si " femei cu coaie". expresia poate suna deplasat dar e cea mai folosita:))))).

apoi am manageriat unul din cluburi...si poate asta a fost cea mai frunoasa perioada din anii respectivi. barfulite....glume...ore de distractie...nervi...plans...au fost de toate...dar mai presus , cumva, in acel mediu am gasit omul pe care l am iubit (a se citi inca il mai iubesc) cel mai mult. eu stiu ca nimic nu i intamplator in viata. asa ca inevitabil ultimele momente importante din viata mea s au petrecut in mijlocul comunitatii..... am dat peste oamnei de nota 20 dar si peste animale...dar asta nu i o caracteristica aparte. in schimb insa ei sunt mai sufletisti.....si mult mai afectuosi....nu pt ca s femei asa cum gandesc cretinii manelisti cu 6 clase....ci pt ca sunt marginalizati....pt ca sunt " altfel" si asumandu si aceasta tara sunt nevoiti sa si asume si un milion de riscuri.

am devenit o vehementa luptatoare in directia acceptarii lor....e simplu....gandesc ca o viitoare mama....poate si copilul meu va fi la fel.....nu m ar multumi sa stiu ca inca i se sparg oua in cap si e batut pe strada ( exemplele date au fost din cele minore) . de ce asa? parca sustinerm ca avem drept total asupra deciziilor noastre....avem pe dracu....suntem un popor de incuiati condusi de principii tampite mostenite din memorabilele vremuri patriarhal-autoritare ..... mai bine esti un jeg de violator....ori iti bati nevasta si copiii de cate ori ajungi acasa pe sapte carari decat sa fii " bulangiu". pai nu mai nene e invers....astia ar trebui blamati....poate se gandeste cineva sa grafittuiasca la universitate "MOARTE BATAUSILOR"...ca "moarte gayilor" tot vad acolo de peste 4 ani .

din pacate asta face diferenta intre un popor civilizar si.....stiti voi ce....

avem prejudecati dar nu vedem parul din ochiul nostru...
ocaram dar nu contorizam si motivele pt care am putea fi noi ocarati.....

ma minunez de fiecare data cu cat bun simt se organizeaza si desfasoara parada gay in alte tari.....in timp ce la noi nu e decat un bun prilej pt toti huliganii sa mai pocneasca 2 -3 fatalai. rusine!!!! NOUA DREPTA????imi vine sa rad:)))) BISERICA.....dar nu cumva memvrii acesteia au fost implicati in scadaluri cu conotatii sexuale de nenumarate ori???

pana la urmatorul post cand o sa ma minunez si de cuvintelelicentioase pe care le voi primi pe post de comentarii va las sa cititi asta PAUL RUSSEL- Cele mai influente 100 de personalitati gay.

si tu boule....sper ca data viitoare sa ai o parere sustinuta de argumente solide:)))))



2 comentarii:

  1. "la noi nu e decat un bun prilej pt toti huliganii sa mai pocneasca 2 -3 fatalai.".
    deci... gay = fatalai... aha...
    stii bancu' cu gay?

    RăspundețiȘtergere
  2. fatalai cu ghilimelele de rigoare...sau nu asa sunt numiti???....din pacate....

    RăspundețiȘtergere