joi, 29 iulie 2010

AM PE DESKTOP O POZA CU ATENA....

INSEAMNA....MULT!!!! mi e si frica sa ma gandesc in ce directie se indreapta lucrurile...pppfff..m am obisnuit sa mi fie frica. stiu c anticipez...dar simt ca de data asta....simt si nu ma voi insela. pt ca stiti voi....mai departe de orice ma insel pe mine.....altfel nu stiu si nu vreau....e sub demnitatea mea....dar cu mine ma joc...prosteste.

azi a plecat paulis...la 10....dupa o sapt in care i am aratat mai mult decat orice.....ii simt lipsa...radeam cu el mult....simt ca ma indepartez de acel ceva ce ma leaga de trecut si mi se face frica...e ca si cum dupa ce te ai obisnuit cu o piscina....cineva te arunca in ocean. sunt bulversata iar....a mia oara.....toti cei la care tin au zis wow...poate vad ei ceva ce eu nu s in stare sa vad. ieri am primit un telefon ciudat......era o sclipire....s a dus azi....stiu ca citesti si nu vreau sa ma mai mint.....e momentul sa.....sa pierd.....ce doar eu mai am.....merita acum......

iarta ma......am obosit sa astept

din decembrie ma mut in atena.....TREBUIE sa mi placa!!!!!

agapi mou......:(....already missin u:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu