joi, 15 iulie 2010

azi e .....TURQUOISE!!!!!...CRISTI SI ALTE CHESTII...ZAMBITOARE!!

doar culoarea unghiilor mele e asa...restul e roz!!!! am un zambet tampit pe fata de cand m am trezit,cu toate ca am de lucru pana peste urechi , ca edi m a injurat copios toata ziua :))))....ca mi am pierdut una din agendele importante -plina de altfel cu contacte utile- . analizand situatia n ar trebui sa fiu asa happy:)))).
in alta ordine de idei m am hotarat sa devin feminista ( mai ceva decat eram ) ma bulverseaza situatia danei...scriu de ea pt ca nu s ar supara niciodata pe mine, pt ca mi e draga si pt ca asta vreau sa fie un manifest...pe care sper din toata inima sa l inteleaga. nu mi dau seama insa daca iubirea are cumva legatura cu renuntarea. renuntare la TINE. ok....e big deal...nu mai vezi viata fara el insa....factorul violenta schimba radical datele problemei. o rog pe dana de 3 ani sa renunte....mi e frica sa cred ca s a obisnuit! obisnuinta e incomensurabil mai grava decat acceptarrea. sunt tare contrariata dar nu pot face nimic....daca as putea l as starnge pe el de gat si pe ea as lua o chiar si legata din porcaria aia de casa. sper sa citeasca si el tot ce scriu aici...macar asa o sa i dau un motiv in plus sa ma urasca.

proiectul merge bine pana aici....probabil ca si starea noastra de spirit contribuie cumva.

cristi e un scump...e manierat ( are toti cei sapte ani de acasa....vb lu` mirel nu ca altii facuti precum fat frumos, 7 intr unu) e atent... e smart si are un zambet demential. banuiesc ca stie ce atuu are.....doar d asta zambeste mai tot timpul:P

nu i am cerut inca permisiunea sa scriu despre el aici insa o s o fac...curand:)

ploua in bucuresti de prea multe zile...la mare i urat....vara asta mai mult n a fost....

mersi mama! ( stii tu pt ce)

nu inteleg ce i cu alexandros...nu ne mai vb cred ca de vreo 2 sapt mai deloc...nu s obisnuita cu el asa si ma intristeaza. sper sa fie doar ocupat....daca nu...e clar ca e suparat pe mine.

jezz....inainte sa postez aveam o mie de chestii pe care voiam sa le povestesc....le am cam uitat:)))..
aaaaa...eca pleaca niste zile mai multe...o sa mi fie tare tare doe de ea!!!!

ma duc la tigara si apoi la treaba....nu pot sa aplic din pacate dictonul cu pauzele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu