duminică, 18 iulie 2010

AZI MA SIMT IUBITA.....


m am intalnit aseara cu bogdan...aparent intamplator. in esenta stiam ca va fi acolo.....si el stia ca voi veni. avem o comunicare telepatica debordanta.purta camasa gri...peferata mea.....si era superb.avea acelasi zambet larg....ochisorii verzi de care tot pomenesc eu....si vorbea sasait. imi plac defectele la el. mi au placut mereu. calitatile ii erau evidente. ma simt ciudat mereu langa omul acesta. mi am petrecut destul timp, sute de dimineti langa el....insa imi pare gorgeous si acum dupa ceva ani.....ne am spus un milion de chestii asupra carora n am sa zabovesc acum. totul e asa de complicat.....

si ne am imbratisat...e un gest care pt noi trece dincolo de orice spuse.......iar am starnit discutii...i am surprins pe cei de langa noi comentand..nu stim in care directie...insa ne am jucat...si am ras dupa.....

ma bucur de chestii mici....si ca raspuns pt aseara...iubesc OMUL....nu CELEBRITATEA lui. pt mine e acelasi....pe scena sau la alimentara.

am prieteni minunati....carora probabil nu le am multumit niciodata..ma suporta asa cum sunt tacanita, capricioasa, schimbatoare. mama ma sustine cat poate( psihic vorbind)...stiu ca i au scos fire albe cu toate prostiile din creierul meu...cu toate idealurile absurde catre care tind......

aseara s au intamplat multe..asa i la mine...6 luni monoton ...si o seara in care se da totul peste cap.
asa a fost...iar nu mai stiu de unde sa incep.....sunt fericita asta i clar....insa nu stiu cat o sa dureze....am uitat sa mentionez mai sus ca nu s singura schimbatoare....mi am lamurit sufleteste multe...cu o sinceritate debordanta. am aflat o mie de raspunsuri. poate nu toate au sunat asa cum mi as fi dorit insa am simtit realul. nu stiu ce va urma...sau daca va urma ceva dar acum vad intreaga situatie altfel si mi dau seama cat de norocoasa sunt.

realizez ca nu exista cale de mijloc acum........destul de confortabil pt mine...oricum nu s genul care sa ma multumesc cu ceva mediocru.

pe de alta parte.....in jurul meu ooamenii se cearta si ruineaza relatii. imi pare asa rau. se iau decizii pripite....pur si simplu nu vreau sa i las sa faca asta...nu vreau sa i vad regretand. d aia ma amestec...stiu ca mi iau injuraturi copiase dar mi o asum. as usual........

mama cant agree cu deciziile pe care tind sa le iau....vrea sa ma vada happy dar nu stiu cum sa i explic ca la mine un moment de fericire contrabalanseaza cu 20 de plans.....asa s eu.

aaaaaaaaaa....nu e de omis : ieri m am plimbat cu bicicleta in parc. fac destul e rar chestia asta..am facut poze si am ras copios....bine ca sa fiu sincera mai tare au ras altii cu ...si de mine...cand am accidentat un roller. era sa zbor in cap de pe sa....deh....admiram un frumos cuplu gay. 2 italieni cel putin dementiali.

miss eca already!!! si mai am de asteptat pana vineri....:(

Un comentariu: