duminică, 4 iulie 2010

PRIDE AND PREJUDICE...MIREL....CHERRY PIE...


in love absolut irevocabil!!!!!de darcy!!!!!cel mai frumos barbat ever ;darcy nu e real tocmai d asta e ideal:))))...prea smart...prea prea...

vineri am iesit si nu mi pare rau deloc. am cunoscut intr un fel anume, un tip deosebit. am rasuflat usurata, nu ne ducem dracului cu totii:)))) mai sunt si barbati insurubati in realiltate, galanti,civilizati!!putini dar sunt!!!!! confortabil

am devenit confidenta lui gilles...nici nu stiu daca are incredere in mine sau doar ma stie f pragmatica..mi a stat pe limba sa i spun tot ce gandeam azi dar am crezut ca o sa l doara, asa ca am preferat varianta usoara; eu sper ca a inteles; imi e drag ca prieten;

am realizat cate asemanari sunt intre alin si iosif! ma sperie! teribil!

bogdan e in tara ...eca ma tine pe linia de plutire ( stie ce i bine si d asta o iubesc)

aseara am iesit iar .destul de plictisita. am ajuns in club, m am salutat cu aproape toata populatia prezenta, l am regasit pe george de care mi era destul de dor , l am vazut si pe leo de care nu mi era dor dar parului meu da:))))) am invartit o apa minerala si cateva tigari aromate, m am zbantuit putin ca sa nu zic ca nu dansez, am socializat pe ici pe colo chiar daca zambetul meu era unul fortat, s au prins toti....si ce? ii doare in cot! si am plecat....ce naiba sa mai faci acolo?????
prezente placute ....prietenii mei ca de obicei....ei sunt mereu happy...paris cea blonda si a tras iubit sexos :)))) amanunt neinteresant totusi

e asa de scumpel ciprian!!!!!
m as duce in parc cu bicicleta dar tre sa ies in cafenea cu gilles sa mi povesteasca ce a facut cu iubita...fosta...sau ce o mai fi si aia:))))

dana divrteaza si mi pare rau ...intr un fel...altfel i as rade in nas idiotului cu care si a impartit ultimii ani HAHAHA BOULE SINGURA FEMEIE CARE TE AR FI SUPORTAT PLEACA! O SA RAMAI SINGUR! el o jigodie...ea imbatranita cu 10 ani....pacat!

anul asta am cel putin 3 motive sa plec la atena...am zis cel putin....

pana una alta sa vad cum plec eu la constanta:))))) ma asteapta alin...el munceste ..eu as fi pusa pe distractie:))))...de fapt ma duc sa i rapesc din timp sa ne ajute cu proiectul.plus ca va fi mult mai inspirat. cu mine pe cap toate vor iesi hituri:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu