marți, 20 iulie 2010

NO SLEEP.......SI UN ZAMBET ATENIAN.....

nush dac reusesc sa le iau in ordine.sper sa fiu scuzata daca pap litere...adaug sau mai stiu eu ce alte greseli. am dormit doar doua ore azi noapte si ma simt extenuata. ma bucur ca am dormit doar atat...e oarecum un semn de solidaritate fata de insomniile luI cristi. cert e ca nu avem aceeasi cauza....momentan. ppffff....ma simt ciudat sa l stiu trist. si mai ciudat e ca nu pot face nimik....

si a postat pe blog cateva randuri...sunt sigura ca n a putut scrie mai mult din pricina starii proaste...am citit si mi au dat lacrimile....asa sunt eu....al naibii de sentimentala....cum zice mama...o scorpie cu suflet mare:)))))

am fost de dimineata la aeroport ....trist....international...avem si gandaci....multi...am vrut sa fac poze sau sa filmez...dar mi am dat seama ca m as face de ras....ne am face de ras....pacat...cam asta face diferenta intre noi si oricare alta tara civilizata..

a venit paulis....cu un zambet de ateninan irezistibil...o sa ne distram grav....sper sa mergem cu gasca la mare ...e MIKA....asta doar daca.....stie cristi mai bine...uuuffff

mi e un somn teribil dar nu reusesc sa adorm. e de la imensa cana de cafea bauta pe nerasuflate:)))) si ma mai intreb de ce lesin.

ALORS ON DANCE!!!!!!!

Un comentariu: