duminică, 4 iulie 2010

NO HOPE...NO LOVE...NO GLORY

......no happy ending!!! cine mai pupa finaluri fericite ????

azi m am debusolat complet.tre sa aleg :dreapta e aiurea stanga si mai si!!! dupa experientele trecute cel mai probabil voi alege calea cea mai grea. habar n am.....sunt lost de tot. orice scorpie are si ea momentele de slabiciune. fuck it! ce i porcaria asta???? mi a zburat mintea aiurea....si NU...n am voie sa mi pierd iar capul!!! nu mi permit!!!!ppfff de as putea sa mi folosesc abilitatile de consiliere si pt mine...suiectiv...la ce dracu` mi ar folosi??!!! variante: 1. ii cer parerea mamei ( care mai intai va rade si apoi imi va reaminti cat sunt de cretina) 2. ii cer parerea ekai ( ea va gandi mai sentimental deci iau in calcul varianta ca fiind primordiala) 3. oricui altcuiva ( si voi primi acelasi raspuns cu cretinismul) .....nu e bine....hai deea poti!!!!DA IN ESENTA SUNT O LASA :)))))) chiar am zis asta?:)))) iau decizii mereu pt altii si culmea....chiar potrivite....iar cand e vorba de mine...praf...uite...si acum cand scriu mai fac pe langa o porcarie:)))) ca asa sunt eu...tre sa o dau in bara!!!!des!!! ca altfel n as avea ce repara deci m as plictisi.

THIS IS THE WAY THAT WE LOVE ...LIKE It`S FOREVER..THEN LIVE THE REST OF OUR LIFE BUT NOT TOGETHER.

azi am alta perspectiva...sumbra
pt maine imi pegatesc ochelarii roz
incerc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu