marți, 6 iulie 2010

This is the hardest story that I've ever told...

azi m am hotarat sa renunt la vicii....nu cele de zi cu zi ca la alea nu pot:))))) vreau sa renunt la viciile sufletesti....sa nu mai iubesc in van , sa nu mai caut perfectiune in persoane imperfecte, sa nu mai am asteptari.....simplu nu...fara asteptari n am nici dezamagiri. de azi ma schim ...haa suntem in 07 07...cred ca e 3 ....moment crucial...

am vb cu eca ....e si ea la fel de sictirita ca si mine....in cine dracu sa mai ai incredere?:)))utopic...penibil...pai ma nene...daca o femeie ca ea inteligenta. cerebrala.sufletista, serioasa nu e apreciata de mitocanii din jur....atunci s a dus orice speranta....am intrat in epoca pitzipoancelor batute n cap...in era siliconului, botului seruit .......si cam atat. am auzit o parere de curand....imi spunea un amic ca o pune pe gagicasa sa taca daca sunt in societate...fata detinatoare legala de tot arsenalul necesar for a plastic girl:)))))) cum puteti????????serios mai barbatilor!!!!ok, inteleg ca nu vreti sa va pupati in fiecare dimineata cu muma padurii dar chiar asa?????no brain??????? pai gandeste te ca s ar putea barbie de langa tine sa ti fete intr o zi un plod ....la fel de prost ca si ea...ca deh..materialul genetic....te ai bucura , nu?:)))))))) sfat: data viitoare intreab o care i capitala turciei:)))))uuuppss...nu ....nu asta ca e riscant....s ar putea sa stie...ca orice plastic girl care se respecta a avut cel putin 2 turcaleti in viata si n pat:))))) n am nimik cu turcii- asta ca lamurire- am si eu prieteni din acelasi colt al lumii....am zis prieteni:)))))

tomai ce ma intreba un tip....deloc roman...si f smart...ce ar trebui sa faca pt ca eu sa l iubesc. doamne iarta ma....habar n am:)))).....sa ma ceara de nevasta si apoi sa ma insele ca eu doar asa stiu sa iubesc:))))))

alexandros e in atena.....il invidiez...nu! il urasc!

azi a fost obositor dar am ras copios in fata unui latte cu singurul barbat alive care nu e lesinat dupa meciuri de fotbal!
maine e zi mare!!! cross the fingers!!!

tre sa ma documentez...mi am dat seama ca nu stiu nimik din rugby !!!! sa mi fie rusine!

aaaa...si uitasem....dumnezeu chiar exista....si le mai da cretinilor cate o palma:))) asa ca de maine o sa incetez sa mai fiu cretina no matter what:)))))

de maine ma apuc de "cele mai frumoase iubiri" imi place alice nastase...scrie asa pe sufletul meu.

ma gandeam acum ce urasc cel mai tare! pai urasc ploaia, urasc ziua mea, urasc insectele, urasc femeile care au iubit candva barbatii (cei 2) pe care i am iubit eu, urasc sa mi stiu prietenii suparati pe mine, urasc sa o vad pe mama trista, urasc misoginii si i urasc metaforic doar pe greci pt a s au nascut acolo. maine o sa fac o lista si cu lucrurile pe care le iubesc:D

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu