sâmbătă, 24 iulie 2010

BORN TO...BECOME.....

...ne am plimbat aseara mult....eu ..paulis si edi. nu avem ce sa aratam unui strain in bucurestiul asta de doi lei....am constatat asta aseara....o cugetare profunda...la o masa de mc din romana. pacat....o tara plina de istorie. am vrut sa i arata casa poporului....trebuia sa gasesc ceva relativ comparabil cu acropole...numai ca noaptea nu arata chiar glam...deh....nu mai sunt luminile care erau....scump domnule scump:)))))

am vazut shrek forever after....eu eram cu gura pana la urechi...as usual....paulis zambea irezistibil ( v am povestit de zambetul lui de atenian that kills me)....insa edi era destul de pierdut....l am simtit...am incercat sa l fac sa zambeasca putin...m am maimutarit in poze...si pe langa statui....pana si P a intrat in joc....demonstrandu si calitatile lui de goood student..o serie de injuraturi tipic romanesti despre care el saracu nu stie mare lucru. si nici nu vreau sa stie... il pastrez asa cum e el......o sa detaliez cum e el....:P:P:P

v as mai povesti..dar tre sa fugim....il duc la afi:)))))))macar cu atat sa ramana si el...in afara de.....edi stieeeeeee:)))))))))

ps....nu vreau sa l mai vad suparat pe edi...imi aduce aminte de mine...dar nu asta e principalul motiv....ci....pt ca nu merita...pt ca e un prieten senzational si un om special

si inca ceva....stiu ca citesti....la multi ani pt 23......iti doresc fericire.....macar unul dintre.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu